Back to top

FAQs

Veelgestelde vragen

Hoe gaan wij bij Scooby's Tweewielers te werk?

Je neemt makkelijk contact op via Whatsapp, telefoon of ons contactformulier en beschrijft wat het probleem is met je scooter.

We maken een afspraak en jij komt je scooter langs brengen of wij komen je scooter ophalen indien deze niet start om deze in onze werkplaats te repareren of onderhouden.

Op welke manieren kan ik een afspraak maken?

Je kunt een afspraak maken door contact op te nemen via Whatsapp, telefonisch of door het contactformulier in te vullen en te versturen.

Zijn jullie monteurs erkend?

We hebben gediplomeerde specialisten in dienst met minstens 20 jaar ervaring met verschillende modellen en merken scooters. Deze kunnen meestal al een indicatie geven van de verwachte kosten.

Wanneer krijg ik een bevestiging van de reparatie?

Zodra wij een reparatieverzoek hebben ontvangen gaan we eerst kijken welke onderdelen er nodig zijn en of we deze hebben liggen. Aan de hand van deze informatie nemen wij per mail of telefonisch contact op met de klant om een definitieve afspraak in te plannen.

 

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?

Wij streven naar 100% tevredenheid, soms kan het voorkomen dat dat niet lukt bijvoorbeeld door factoren zoals files, fabrieksfouten of menselijke fouten. Wij ontvangen dan graag een mail hierover zodat we samen naar een goede oplossing kunnen zoeken.

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen kan per pin of online via verschillende betaalmethodes, zoals iDeal, Paypal etc. Vaste zakelijke klanten kunnen in overleg binnen 7 dagen op factuur betalen.